Sunday 30 June 2013

Tanda Tepat Yang Telah Berlaku Menandakan Telah Zuhurnya Imam Mahdi (Bhg 1)

Kedatangan Mahadi Bhg 1






Syed Ammar: Bilal merupakan salah seorang dari sahabat nabi saw yang paling terkenal. Apabila beliau dibebaskan, beliau telah menduduki antara kedudukan tertinggi di sisi Nabi Allah. Mengapa? Kerana beliau adalah Mu'azzin. Apabila beliau dilantik sebagai Mu’azzin, ia adalah tamparan besar kepada Arab, kenapa? Kerana beliau adalah hamba berkulit hitam, dan kini hamba ini menjadi seorang ketua.
Kitab: Maza Qala Ali fi Akhiruz Zaman (Apa yang dikatakan Imam Ali tentang Akhir Zaman), Halaman 385,

Imam Ali as menyebut: “Imam Mahdi dalam hadis yang panjang. Beliau berkata: Dan urusan Muhammad fitinggikan oleh Allah swt dan Bilal akan keluar di dalam lima puluh bintang, bintang ini bukan di langit, tetapi di daratan. Namun bintang Bani Israel yang dilukis di garisan perisai menenggelamkan mereka semua, waktu yang dijanjikan berakhir untuk mereka yang mana mereka membahayakan muka-muka Arab. Dan seterusnya Ummah yang mengingkari Nabinya dan memadam cahaya dengan tangan mereka sendiri, kini menangis

Kenyataan Barack Obama mengenai, campurtangan pergolakan Mesir, Libya Syiria  dan hasrat memadamkan Iran.
Bagi pihak dajjal Amerika …..dengan Order Baru Dunia (New World Order)  

Dalam sebuah hadis,
Imam al Baqir as: Sesungguhnya Allah mempunyai perbendaharaan di Taliqan (sebuah kawasan di Iran). Ia bukan emas atau perak, tetapi 12,000 orang dari Khurasan yang mana moto mereka adalah: Ahmad! Ahmad!  Dan mereka di pimpin oleh seorang pemuda dari Bani Hashem
Di saat itu mengapakah media Amerika bertalu-talu cuba menunjukkan Imam Mahdi kaum Muslimin yang didanjikan sebagai Dajjal?
Filem Hollywood banyak menunjukkan Presiden berkulit hitam di dalam sebarang filem bertema kiamat?    
Apa yang cuba disampaikan oleh Hollywood? Filem-filem bertajuk  ‘The Event’, Deep Impact, dan 2012

Sedutan dari filem 2012:

“Seperti yang kamu ketahui, bencana telah melanda Negara kita, melanda seluruh dunia”…
………
Perkataan Imam Ali tentang Akhir Zaman, hal 381:

”Dan dengan sebuah kaum yang di gelar Aztecs, Mahdi akan mempunyai panji petunjuk. Dan beliau akan pergi ke Lembah Garam, dan ke Amerika Tengah, dan mereka ramai di zaman itu”.


Kejatuhan Muhammad Hosni Mubarak dari kata-kata Imam Ali as, “Sahib al Misr (Sahabat Mesir) adalah dari alamat dan alamatnya sangat menakjubkan. Hatinya adalah ‘Hassan’, kepalanya adalah Muhammad, dan beliau menukar nama datuknya. Jika beliau dikeluarkan, maka ketahuilah Mahdi akan mengetuk pintu rumah kamu. Jadi sebelum beliau mengetuk, terbanglah kepadanya di dalam awan. Atau datanglah kepadanya walaupun terpaksa merangkak di atas salju.

Kitab: Maza Qala Ali fi Akhiruz Zaman halaman 330.

Dan adalah di ketahui bahawa pemimpin Mesir bernama Muhammad Hosni Mubarak, dan beliau menukar nama datuknya dari Syed kepada Mubarak dan Hatinya adalah ‘Hassan’ merujuk kepada ‘hati’ untuk nama tengahnya, Hosni, dan nama kepalanya (pangkal) adalah Muhammad.
Video The Arrived ini ada 40 bahagian, menceritakan kedatangan Imam Mahdi yang dijanjikan






No comments:

Post a Comment